linnlinnlinn :)

Idag var det skola, jag älskar skolan för man träffar kompisar och så men annars hatar jag den ;) haha
Iallafall när jag kom hem käkade jag mellis och resten av tiden så har jag suttit vid datan:) Hjälper pappa med maten det blir falukorv och makaroner YEAMI! :D Efter maten ska jag plugga lite och äta lite chocklad gud vad gott! :) Måste verkligen sätta igång med skolarbetet ska snart redovisa matte osv :)

Imorgon har jag träning efter skolan så jag ska typ hem och ta det lungt innan och sånt;) Jag har verkligen inte så mycket att skriva jag vet att jag är ointressant hehe. Och jag har så mycket shopping jag måste ha men jag är pank tills nästa månad, jag vet det är mitt fel jag fick typ 800 för typ en vecka sen och spenderade dom direkt! Köpte 3 trosor spetstrosor :), hårfärg, ögonbrynspenna, godis åkte till skansen badade gymade osv .. Haha onödigt . Men ska duka nu , ellerhur är jag duktig?


Kommentarer
Postat av: Anna

Omg linn! Jag åt också det idag

2010-09-01 @ 00:05:54
URL: http://annavarhenmaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0