Linn lever :)

Heej, äntligen bloggar jag! Men det här blir nog inte så långt inlägg ;) men iallafall Igår så träffade jag mikaela och johanna i forum och vi kollade runt på kläder och sånt och runt 2 tror jag? Mötte vi anna och vi snackade lite och sen drog vi hem till Johanna och käkade lunch köttbullar och makaroner! YEAMI! efter det så lärde johanna oss en dans och vi studdsadse studdmatta och badade näck! :) Hahha sen drog jag mikaela och anna till gurra och hyrde film (: Sen drog vi till anna och lagade tacos och hade det najs!
Vi kollade på en film snackade var inne på datan, gick ner till vattnet och tog bilder!
Idag så vaknade vi 11 typ och kollade på det brinner den var jätte bra och sen så hade vi det brottom till bussen och vi missade den -.- men annas mamma skjussade oss :)

Aja har inte så mycket mer att säga! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0