öland :)

Nu är jag på öland, och det är trevligt! Förutom att jag saknar mina kompisar så himla mycket! LOVE YOU GUYS!<3 Jag kommer ju hem på lördag och då kommer jag festa loss med mina kompisar!:) haha men vi har åkt till värsta "tivolit" nej jag skoja men där fanns det pool,badstrand,(liten  gokart), klätterställning,gungor,minigolf affärer osv:) Vi har käkat lunch och sånt och snart blir det middag:P det var ett tag sen vi åt lunch så!:P

Men vi ska någ ta det lungt ikväll och kolla på en film? och jag kanske uppdaterar lite:P Men det har varit stekande sol här så jag har solat och byggt upp min bräna YEPI! det dåliga är att jag måste leta upp mottagning och när jag hittar så får jag stå på den platsen för att kunna smsa och ringa -.-
Men när jag kommer hem till stockholm ska jag träffa mina vänner som filippa, alva, anna, mika osv osv :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0