sjuk :(

Jaaa, ni ser rubriken jag är sjuk! Jag är förskyld och känner mig hängig:( Men hoppas jag blir frisk tills på söndag  för då kommer jag hem:D Iallafall idag så har jag spelat minigolf med familjen, läst bok, och kollat på film:P helt enkelt en mysig dag. Jag har bestämt när jag kommer till stockholm så ska jag träffa kompisar, spela mini golf men kompisar, sova hos kompisar, tälta, bada och sola,shoppa åka till grönan, ta massa foton och pussa på mina fina kompisar haha! :) JAG ÄLSKAR DOM! och massa annat kuuuuul! LÄNGTAR .

Dagens roligaste HAHAHA!

Min lillasyster hade mjölk i munnen och jag visste inte det, och henns mun var verkligen proppfull men jag trodde att hon bara gjorde så med munnen om ni fattar;) aa och sen när jag skulle hålla på med hennes kinder så wips! jag var helt full med mjölk!-.- SUCK men det var så himla kul OMG! :):):)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0