Gotland!

Hejsan! Nu har jag vaknat upp på andra dagen här på gotland! Det är jätte mysigt här! Ska försöka samanfatta går dagen lite snabbt. Först tog vi en buss till slussen hemifrån mig och sedan så därifrån så tog vi ett tåg till centralen och från centralen så åkte vi med en buss i en timme till nynäshamn och det efter var det jobbiga som kom vi åkte en färja som gick till gotland då :) och jag tror att vi åkte i 3 timmar och 15 minuter och det var inte precis roligt eftersom att jag mådde illa nästan hela tiden och maten jag åt var typ skolmat hehe men ska inte klaga mer. Men efter det så tog vi en taxi till där vi skulle bo. och det är jätte msyigt och man cyklar typ till allt här, jag vill inte ens ta bilen! Snart ska mamma och jagf cykla till affären och köpa en tidning tror jag ;) och sedan eftersom att det är bra väder idag så kanske vi ska åka och bada.

Hoppas att ni har det lika bra! Kramar Mika

förlåt att det inte blir några bilder. men jag glömmde USB-sladden hemma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0