helgen

heej, nu är jag hemma från cupen eller jag var det i söndags men då var jag super trött emn ska berätta litte om helgen och vad som händer i veckan osv :)

Fredags: Upp 05:00 samling 05:45 -.- Åkte bil cirka 2 timmar och när vi var framme var det dags för match, ingen i laget var taggade vi spelade helt enkelt inte bra matchen slutade med 2-2 mot brommapojkarna.
Efter det dog vi till skolan packade upp osv, och sen var det dags för lunch och en till match! Som blev 2-2 mot boxholm vi spelade inte heller bra på den matchen ... ( duscha fixa sig osv)Sen var det dags för disco var på discot och det as kul, fast det var jätte varmt så jag och tove och frida gick till donken och där var felicia, maia, ronja,madde,amanda osv typ alla nästan och jag köpte två glassar hade jätte ont i magen efter åt! Sen drog vi hem och gjorde lekar som emelie, maddis och jonte hade ordnat :) oj vad jag var detaljerad!

Lördag: efter frullen drogf vi och bowla jag förlorade var med annelie och frida och dom ägde haha jag hade 100 någonting och dom hade 200 någonting -.- haha men det var kul :D efter det var det match mot danmark men dom var inte från danmark dom kom från uppsala men doms ort heter Danmark . Och den dagen var vi jätte duktiga vi kämpade 110% och sammarbetade var as kul match vi vann med 3-1 :D Efter det drog vi hem och duschade och käkade pizza på en resturang i stan det var jätte gott och as kul och få snacka:D Efter det drog vi till ica och köpte godis:) och sen drog vi hem och körde norska fyllan haha! och sen sov vi.

Söndag : Matchen började jätte tidigt så vi gick upp tidigt fixa oss osv ... Sen var det match start jag gör första målet mot södertälje tror jag det var och andra målet gör maia :D sen var vi i slutspel mot något finsktlag och vi förlorade i straffar 3-1 -.- vi var mycket mycket bättre än dom men dom hade bara tur:( så vi fick åka hem och jag somnade i bilen och det regnade jätte mycket!
Vi åt på donken och vi var hemma runt 7 jag var helt slut ...





Idag så ska jossan komma och vi ska sola och kanske bada det ska bli kul, vill bli brun :) Men nu måste jag gå hejdå :D

När jag hade gjort mål tror jag :D
/Linn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0