Linn

Ledsen har inte skrivit på jätte länge;) Mikaela sov ju hos mig idag så hon drog vid 12 tiden, jag var hemma några timmar och sen drog jag och maja till grisslinge och träffade beata och badade;) drog hem runt 17:00 och käkade middag och sen dess har jag kollat på tv varit inne på datan snackat i telefon osv...
Imorgon ska jag till banken och fixa legg och sen till mammas jobb och käka där typ och bada :D Det här har jag gjort av tiden som har gått av sommarlovet;)

Vart i västerås:D
Åkt båt och ring :)
Shoppat :P
sovit hos kompisar och kompisar har sovit här:)
Badat och solat!
Hyrt film, proppat i mig massor av godis, chips osv ...
Fixat bankomat kort och imorgon legg:)
Grisslingefesten=)
Träffat folk jag inte brukar umgås med:P
Firat midsommar och haft det riktigt kul! :) OMG
Göra 40 sittups varje dag (håller på)
OSV!

Det som jag vill hinna göra:
en hemlig sak ******** :)
Fortsätta göra 40 sittups
Vara noggran med mina tänder (ät inte så mycket sött)
tälta
åka till öland
åka till småland
åka till skarasommarland
Träffa nya kompisar
gå på grönan
shoppa
Slinga håret :)
Grilla
Rida
Göra något RIKTIGT PINSAMT!
Träffa filippa! (min f.d bästis!) SAKNAR DIG JÄTTE JÄTTE MKT! <3
Och mycket mycket mer!!!!!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0